September 29, 2015

Zaljeveni kolač sa rogačem



Zaljeveni kolač sa rogačem
                                                                                                                            (salica od 200 ml)
                                                                                                                                                         Izvor: Erna-Recepti
  • 3 jaja  
  • 1 salica secera  
  • 1 salica mlijeka  
  • 1 salica ulja  
  • 1 salica mljevenog rogaca  
  • 1 salica griza  
  • 1 prasak za pecivo  
  • 3 zlice kakaa  
  • 3 jabuke, naribane


Zaljev:
  • 1 salica secera  
  • 350 ml mlijeka  
  • 100 g mlijecne cokolade  
  • 50 g tamne cokolade  
  • 100 g maslaca / margarina
I jos:

  •  2 šlag pjene, kreme ili vrhnje za slag



Pjenasto umutiti jaja i secer. Dodati mlijeko i ulje. Pomijesajti rogac, griz, kakao i prasak za pecivo te dodati u smjesu. Na kraju dodati naribane jabuke (ne cijediti ih). Smjesu istresti u namasceni i pobrasnjeni kalup za kolace. Peći na 170 C cca 40 minuta. 

Prokuhati mlijeko i secer te dodati cokoladu i maslac. Kada se sve otopi preliti preko pecenog 
(vilicom izbockanog) kolaca. Ohladiti i ukrasiti slagom. 

Uzivajte! Kolac moze stajati 3,4 dana i svakim danom sve je bolji i socniji. 




*** find LoveAffair on FACEBOOK ***




Jos nekoliko fantasticnih kolaca sa rogacem:




1 comment:

  1. Bilo bi dobro da je u receptu napomenuto da se na kolaču odozgo ne stvari nikakva glazura. Dobro, ja sam pogriješila jer sam se vodila dvama drugim receptima za takve mokre kolače koje sam probala: jedan je skoro isti, sadrži griz, čokoladu, jabuke itd., ali ne sadrži rogač, dok je drugi ipak drugačiji (ne sadrži ni griz, ni rogač, ni jabuke, ali se peče biskvit, koji se onda zalijeva preljevom). U dva spomenuta recepta, pečeni biskvit se prelije preljevom od mlijeka, čokolade, maslaca, šećera… Biskvit upije tekućinu i odozgo se stvori kakav-takav sloj čokoladne glazure. Ovdje se to nije dogodilo, biskvit je popio svu tekućinu. Kolač odozgo izgleda poprilično jadno, moj se sav razmrvio dok sam ga bockala vilicom – I to je ostalo tako vidljivo, izrovano. Pretpostavljam da je šlag natrackan gore zato što kolač izgleda odozgo, tako kako izgleda. Meni šlag uz takav kolač ne ide nikako. Zato sam to odozgo posipala naribanom čokoladom. Tko voli te mokre kolače tipa Tri prosa, Tri heljde, Tri leče… njima će se svidjeti.

    ReplyDelete